banner

Pracovník rezervačného oddelenia – reklamácie

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • prijímanie reklamácií, ich evidencia, spracovanie a vybavovanie
  • komunikácia s klientmi, obchodnými partnermi, dopravnými spoločnosťami a partnermi v destináciách a ostatnými pobočkami CK
  • poradenstvo v oblasti cestovného ruchu - produkty CK
  • komunikácia s manažmentom CK a zahraničnými pobočkami CK
  • podpora a sledovanie predaja a zodpovednosť za naplnenie kapacít
  • práca s rezervačným systémom CK
  • zadávanie zmlúv do rezervačného systému
  • zodpovednosť za dosiahnutý hospodársky výsledok

Požiadavky na zamestnanca

  • prax v cestovnej kancelárií min. 2 roky nevyhnutnosť
  • komunikatívnosť a nekonfliktnosť
  • zmysel pre zodpovednosť, odolnosť voči stresu, tímový hráč
  • výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti
  • časová flexibilita

Vzdelanie

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Microsoft Word – Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v prosperujúcej spoločnosti s medzinárodným zázemím
  • služobné cesty do zahraničia
  • cenovo zvýhodnené dovolenky

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa ponuka zaujala, pošli svoj životopis a motivačný list v angličtine na adresu: sk.cv@orextravel.eu